Ronja 5 år

Idag fyller vår stora tjej hela 5 år. Galet vad tiden går fort när man har roligt! 
Vid denna tid för 5 år sedan var vi på väg in till förlossningen. Åh, jag älskar att tänka tillbaka och blir alltid nostalgisk på barnens födelsedagar.
I helgen blir det kalas i dagarna två. Imorse gick jag och Mats in och sjöng för henne och hon fick öppna paket. I eftermiddag kommer farmor, farfar, faster och kusinerna och farbror Ola och Gunnel. Mozza och Amanda tittar också förbi senare. Och så blir det FaceTime med gudmor Tessa och Julia som numera bor i Luleå.
Imorgon ska Ronja ha sitt första barnkalas och hon har själv valt vilka hon ville bjuda. 5 st glada tjejer kommer vid 11-tiden imorgon och äter korv, tårta och leker. Jag har bakat små minitårtor som jag ska dekorera imorgon. Spännande!
Så klart blir det prinsesstema på kalaset och jag gissar att Ronja kommer att vilja ha sin nya klänning som hon fick imorse.

Grattis älskade lilla Ronja! ❤





Kommentarer
Tuss

Grattis finaste finaste Ronja<3

2013-09-21 @ 20:24:55 | http://unaanima.blogg.se
Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Grattis i efterskott Ronja =)! om några dagar har även vi en femåring i huset!

2013-09-22 @ 20:21:09 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback