Minisemester på landet

Vi kom ut till skärgården igår eftermiddag och njuter nu lugnet. Dock har vi varit i Söderköping en sväng idag för årets första (men absolut inte sista) besök på Smultronstället. Mums var det! Blev även en sväng till Hageby och ett besök på HM för min del. Nu kom sommaren pang och jag har inga sommarbyxor, så två par chinos i roliga färger blev det. Gillar att handla billigt! :-)
Nu käkar barnen pannkakor och jag och Mats ska grilla senare. Vi var på Systemet i Söderköping och där blev det en flaska rosé som jag sitter och smuttar på nu. Ja, alltså inte hela flaskan :-D Bara ett glas! Himla gott var det. Värsta sommarkänslan :-)


Kommentarer
Linda

Åh så gott det ser ut, både med rose och glass ;-)

2013-05-25 @ 08:49:48 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback