Våra dagar i Timrå

Här kommer en uppdatering om våra dagar hittills uppe i Timrå.
Imorgon är det måndag och min lilla pappa kommer ner till Sundsvalls sjukhus. Jippi! Äntligen får vi träffa honom, och det ska bli så mysigt! Älskade lilla pappa <3
 
Idag har det varit soligt och varmt. Farbror Linda har varit här en stund, sen for hon och jag på IKEA och shoppade saker till hennes lägenhet. Men i sann IKEA-anda så saknades det naturligtvis grejer när hon skulle montera ihop. Bajs... Vad less man blir!
Nu på eftermiddagen/kvällen har vi varit uppe hos min mormor och morfar och morfar bjöd på sin goda fisksoppa. Lite promenad och bukettplockning blev det också i sommarkvällen.
Älskar att strosa omkring där uppe i trakten. Det är hemma och alla mina barndomsminnen finns därikring. Extra plus i kanten när det är en härlig försommarkväll. Kärlek!
Sen har barnen badat och ätit kvällsfika, och lite facetime med pappa Mats blev det också. 
 
Bjuder på lite blandade bilder från dagarna som har varit här hittills...
 
Torsdag 6/6, nationaldagsfirande på Norra Stadsberget.
 
Fruktstund hos gammelmomma och gammelmoffa.
 
Barnarbete ;-)
 
Nationaldagsmiddag för två. Mammas smaskiga fläskfilégryta stod på menyn. Mums!
 
Igår fyndade jag fina Crocs till barnen. Både mamman och flickorna var nöjda! :-)
 
Ronja fick lite fina sommarkläder, bl a denna söta jumpsuit.
 
Efter en lång dag i affärer så blev det godis och soffhäng.
 
Och kvällens vackra sommarbukett. Lunde i mitt hjärta! Här är jag uppvuxen, och här trivs jag!
 
Ronja spexade till det lite, som alltid ;-)
 
Jag & Ronja. Jag ser lite sne ut, men det bju´ jag på! :-D
 
Barndomsminne! Bäcken nedanför mormor och morfar. Här har jag och Tessa spenderat många timmar!
 
Vilka härliga dagar vi har haft här hittills, trots fredagens bakslag med magsjuka för min del. Det har lovats regn och åska och allt möjligt, men inget har kommit. Bara härligt väder och sol. Nu tankar jag energi!
Och ännu bättre blir det nu när pappa kommer hem till Sundsvalls sjukhus imorgon och vi får träffa honom.
 
Hoppas jag hinner träffa lillkorven Kerstin också innan vi åker hem. Snusa bebis = lovely!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback