Hemma igen!

Sent igårkväll kom vi hem. Ungarna i säng fort som bara den för kl 5.30 imorse ringde min klocka och det var dags för dagis och jobb. Jag var minst sagt trött, men jag piggnade till när jag kom upp. Nu är jag hemma och käkar lite frukost, sen ska jag ner och köra på ett tag till innan det blir lunch.
Ikväll är det sista gången på tidningen för terminen. Tyvärr regnar det just nu, men jag hoppas att det ska sluta tills ikväll. Alltid trist med terminsslut, men det gör inte så mycket den här gången för jag ska nämligen på en heldagskurs på lördag redan. Det ska bli fint väder också! Två ridpass, god mat (det får man alltid hos Helena och Micke) och fika. Underbart!

Kändes skönt att vi hann vara hos pappa på sjukhuset över en timme igår innan tåget gick. Jag hade varit i hand lägenhet och tagit bilder och han kände igen sig. Minnet kommer tillbaka mer och mer. Så skönt! Hoppas bara att han kan börja gå lite bättre snart också så han åtminstone slipper rullstolen.
Jag och syrran ska bila upp till Timrå tillsammans v 27 och hälsa på pappa och mamma. Pappa fyller även 61 år den veckan så det blir kanske lite fira. Det ska bli mysigt att få en liten roadtrip tillsammans med Ellis och hundarna. Vi tar med GPS:en och hoppas att vi hittar hem ;-)

Nä, jobbet kallar!

Igår på tåget.


Kommentarer
Åsa

Och då får du faktiskt lämna bacillerna hemma så Kerstin får kräkas på tant Jossi!! ;)

2013-06-13 @ 10:29:48 | http://ebonite.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback