En dröm har gått i uppfyllelse!

Efter många års letande och suktande har jag nu äntligen lagt vantarna på en Berry Dress i powder.
Jag har skrivit om den många gånger förr, och nu är den äntligen min! Till ett nätt och behändigt pris dessutom ;-) Ninjade hem den på Tradera tidigare idag. Man måste älska Tradera!
 
Denna blir en given feststass på midsommarafton. Men den största anledningen till att jag köper den är att vi ska på bröllop i sommar. Det är en av mina kusiner som ska gifta sig, och temat är mythic old norse. Och direkt när jag fattade vad dom var ute efter så tänkte jag direkt på denna klänning. Den passar perfekt!
 
Nu ska jag bara lista ut vilka skor jag ska ha till, men det är ett mindre problem.
 
Jag kommer att känna mig grymt snygg i alla fall! :-)
 
 

Kommentarer
Linda

Snygg! Vad betyder det temat? (Nyfiken)

2013-06-17 @ 23:14:48 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback