Tittar in och säger hej!

Jag har egentligen inget vettigt att berätta alls, men jag vill ändå skriva ett inlägg.
Dagen har bestått av att städa undan julen här hemma. Hann dock inte allt idag så vi får fortsätta imorgon. Då blir det även en sväng till returpunkten för att slänga skräp och julgranen. Ska även försöka hinna med en sväng till Söderköping och min guddotter som inte har fått sina julklappar än. Skandal! Men hon hade haft feber igårnatt och idag, så vi får väl se. Hur som helst så tar jag inte med barnen som det först var tänkt eftersom vi är inne i en sjukdomsfri period och har varit ett bra tag nu *peppar peppar ta i trä*, men efter den hösten så tycker jag att vi förtjänar det!
Jag kör stenhårt med Dukan och imorgon är det dags för vägning igen. Hädanefter ska jag endast väga mig på söndagar och min lilla vägning i fredags var endast för att jag var så himla nyfiken. Jag vill känna mig snygg på stranden i sommar!

Dagens låttips: Eyes on fire - Blue Foundation. Lyssna och njuuuut!

Nu ska jag titta på lite film på datorn innan jag slår igen mina gröna :-)

Godnatt vänner!

Älskade ungar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback