Imorgon är det dags för jobb igen...

...och jag kan så klart inte sova!!! Jag kommer att vara svinigt trött när klockan ringer 5.30. Detta faktum gör det inte direkt lättare att somna! Tur att det bara är torsdag och fredag denna vecka! Dessutom har jag fullt upp på jobbet imorgon eftersom det har varit månadsskift. Jag har en massa fakturor och annat roligt pappersarbete att ta itu med ;-)

Vi hade iaf en trevlig nyårsafton med härliga vänner! Skönt att ha 3 min att promenera hem, särskilt med två barn klockan 1 på natten. God mat, trevligt sällskap och snälla barn som lekte och hade så kul hela kvällen. Lyckad kväll med andra ord! :-)


Kommentarer
Linda

Glasögon nr 4 tycker jag!!
Ja jag hoppas det är tecken på att det inte är så många dagar kvar heller. Försöker hålla humöret uppe men det brister ibland och känns som att "alla" andra får sina bebisar utom jag ;.)
Kraaam

2013-01-03 @ 21:09:42 | http://familyspace.blogg.se
Michan

Ja nyår hos grannarna är verkligen det bästa när man har barn :)Vi var hos våra grannar vägg i vägg förra året och det var super :)

2013-01-04 @ 17:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback