Dukan Diet - NU KÖR VI IGEN!

I måndags startade vi med Dukan igen.
Igår ställde jag mig på vågen för att få något sorts hum om var jag ligger när det drar igång.
Vi ha ju syndat massor sen i mitten av oktober och jag har inte stått på vågen sen 3 oktober.
Men nu är det alltså dags igen. Har Kreta i augusti i siktet. Vet att det är långt kvar, men då kanske jag i alla fall har lyckats gå ner till min målvikt.
 
Vikt 3/10: 56,5 kg.
Vikt 8/1: 57,7 kg.
Bara 1,2 kg upp sen i oktober. Rätt bra ändå!
Målvikt: 50 kg.
Kvar till målvikt: -7,7 kg.
 
Idag är det tredje dagen och jag har ätit 2 kokta ägg och en skål med naturell lättyoughurt till frukost.
Jag har inte alls varit peppad men när jag ställde mig på vågen igår och såg att jag inte hade gått upp så mycket sen i höstas så fick jag lite ny beslutsamhet.
 
Nu är det bara att tuta och köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback