Klappat och klart!

Idag på förmiddagen var jag och tittade på en lägenhet åt min syster och kusin som ska komma ner och jobba hos oss i affären. Skoj! En alldeles nyproducerad lägenhet med hög standard och väldigt fin! Där kommer dom att trivas som fiskar i vatten. Lite trångbott med två vuxna och två hundar på 52 kvm, men helt ok. Åh, jag längtar massor! Om två veckor flyttar dom in :-) Det blir ju en rejäl flytt för dem. Syrran bor ju för närvarande hemma i Timrå och vår kusin bor i Stockholm. Men jag tror att det kommer att bli toppen för dem och dom kommer att växa massor! Och jag vet nån som kommer bli glad och det är Ronja. Hon älskar ju sin Mozza! Och toppen för mig och Mats som kanske kan flörta till oss lite barnvakt då och då ;-)

Jag och Elvina, april 2011.
 
Önskar så att jag kunde få ha hela min underbara familj nära!
Men nu får jag ju åtminstone rå om Elvina och Amanda. Får nöja mig med dem ;-)
 
Har idag insett att livet kan vara väldigt skört... Min lilla pappa har fått ett tråkigt besked. Vi vet ingenting alls än, så jag väljer att inte skriva något mer om det just nu. Min älskade pappa och världens bästa morfar <3

Kommentarer
Mozza

Hur vågar du lägga ut den hemska bilden!! :P

2013-04-18 @ 19:36:04
Tuss

Men Elvina ni är ju supersöta:)

Låter inge kul med pappaLeif vad som nu än har hänt, skicka massor med kramar till er.

2013-04-18 @ 21:36:37 | http://unaanima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback