Hejdå Timrå!

Nu sitter vi på tåget som rullar söderut igen. Veckan hos familjen har gått alldeles för fort, men den har varit härlig! Vi har varit friska och pigga och har hittat på massvis med roliga saker. Den enda saken jag tycker är tråkig är att jag inte fått träffa min fina vän Linda. Hon låg inlagd på sjukhuset första halvan av vår vistelse och sen har hennes mamma tvångshållit henne kvar hos henne i Gnarp, så det blev tyvärr ingen lek med "farbror" Linda som Ronja säger. Men det viktigaste är att hon blir frisk nu, så hon kan komma ner och hälsa på oss i sommar!

Nästa gång vi åker upp till Timrå blir i mitten av juni troligtvis. Då ska vi upp och hälsa på lilla Kerstin som förhoppningsvis behagar titta ut någon gång i maj. Mys med bebis! I alla fall när man får låna och gosa en stund, och sen lämna tillbaka ;-)

Här ligger Kerstin i magen hos min barndomsvän Åsa! Vi var där och fikade i måndags och tittade på deras nya fina kök. Lyckades även bjuda in oss till hennes sambo Johans fjällstuga ;-)
Barnen älskar Johan, i synnerhet Freja. Hon fann sin plats i hans knä. Är det äkta kärlek, eller var det påskägget tro? :-D
En bild på deras fina lilla vovve Gekko blev det också så klart. Världens goaste hund!
Och sen en bild på min nya vårjacka som jag köpte igår. Älskar den! Färgen är ljuvlig och den är sååå snygg.

https://cdn2.cdnme.se/261017/7-3/pic_515bee519606ee0aa40d4854.jpg">https://cdn1.cdnme.se/261017/7-3/pic_515bee519606ee0aa40d4854.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback