Nya tag med Dukan

Efter en veckas syndande med vin, glass och god mat från hotellets all inclusive-buffé så var det dags för vägning idag. Vågen stannade på 57,9 kg, vilket betyder att jag har gått upp 1,4 kg sen vägningen den 16/9. Det har ju varit mycket syndande, så det tycker jag är helt ok. Nu är det vara att ta nya tag innan jag åker upp till Timrå den 10/10. Då blir det lite allt möjligt att äta igen, men SEN är det full fart framåt igen. Då är det inget som är i vägen och kan störa min viktnedgång.

Startvikt: 64,0 kg
Nuvarande vikt: 57,9 kg
Delmålvikt: 55 kg (2,9 kg kvar)
Målvikt: 52 kg (5,9 kg kvar)

KONCENTRATION!
Svårt när man har kommit in i sockerträsket igen... Men det är första dagen som är värst när man ska bli av med det, sen går det hyfsat lätt. Hoppas bara att jag kan hitta den där inspirationen igen som jag hade i början av min viktresa...


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Bra gjort att du inte gått upp mer nu under semestern! Du är snart nere i målvikten är jag säker på =) Kram

Svar: Tack snälla Sara! :-) Ja, jag är ganska nöjd och fortsätter att kämpa. Fast jag ska erkänna att det är svårt nu! Frestelserna är alltför många... Kram!
Josselyn

2012-09-30 @ 12:12:55 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback