Nu bär det snart av!

Om 30 minuter går bussen in mot stan, och 06.27 går tåget mot Sundsvall. Jag lämnar familjen ensam en hel vecka och drar norrut.

Undra hur jag tänkte?
Jag hade ställt klockan på 4.15, och snoozade en gång så klockan ringde andra gången kl 4.25. Då klev jag upp. Gick upp och tvättade håret och fixade det, gick på toa, sminkade mig och packade klart väskan, gjorde mackor att ha på tåget osv. Men klockan 4.50 var jag redan klar med allt det! Alltså 40 minuter innan bussen gick! Så nu sitter jag bara och väntar helt färdig med halsduken på mig till och med :-D
Hur tänkte jag egentligen?!
Jag är expert på att kliva upp för tidigt och göra mig klar för snabbt. Jag gillar iofs att ha lite tidsmån, om nåt oväntat skulle hända så det är väl därför jag alltid tar i när jag ska ställa klockan.

Nu har jag iaf gjort mig av med lite tid här. Bara 20 min tills bussen går nu ;-)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback