Ett skämt?!

I fredags kom vi ju upp till Timrå efter en hel dags bilåkande. Resan gick bra, men Freja blev lite less, dessutom var hon jättehes men ingen feber. Igår tog vi det lite lugnt på dagen, Tessa och Julia var bort och hälsade på en sväng. När mörkret hade fallit åkte vi runt på alla gravar och tände ljus. Otroligt vackert! Efter middagen åkte jag in till Bosvedjan med Tessa för fest hemma hos Terre. Superkul var det! Vi kom hem halv tre inatt, och somnade per omgående när jag la huvudet på kudden. Mesans jag var ute och roade mig så hade Freja ramlat och slagit av strängen under överläppen. Detta resulterade i massor med blod! Stackars liten :-( Som att detta inte var nog, så vaknade Freja vid tjugo i åtta imorse OCH KRÄKTES! IGEN! Vi hade ju magsjuka hela familjen för bara några veckor sen! Nu var det alltså kört igen, och hon kräktes några ggr på förmiddagen, men sen lugnade det sig. Min mormor och morfar kom på middag vid 18, och Freja åt ganska bra. Men efter middagen blev hon allt hängigare, och sen kom allt hon hade ätit upp på hallgolvet. Sen kräktes hon en gång till. Nu är hon helt väck, trött, hungrig och matt. Vi fick i henne vatten förut iaf, och nu ligger hon. Älskade lilla vännen <3

Jag fattar inte hur vi kan dra på oss magsjuka vareviga gång?!?! Detta börjar bli som ett skämt, och denna höst kommer att gå till världshistorien som den sämsta i mitt liv pga allt som har hänt :-( Nu går man ju liksom bara och väntar (som vanligt) på att näste man ska falla... Detta tar väldigt mycket energi av mig. Och den energin skulle jag behöva till annat. Jag hoppas och håller alla tummar att vi andra slipper. Jag vill ju för allt i världen inte att alla som vi träffat blir dåliga.

Fy vilket tråkigt inlägg :-(
Hoppas det blir bättre snart!


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Men så tråkigt!! håller tummarna för att ni andra slipper! Kram

2012-11-05 @ 15:16:32 | http://sarasrum.blogg.se
Linda

Usch och fy! Håller tummarna för att ni andra slipper. Kram

2012-11-05 @ 16:50:06 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback