What a night!

Freja fick för sig att hon absolut inte ville sova, så hon har hållit låda fram tills för 20 minuter sen, då slocknade hon bredvid mig i dubbelsängen och jag kunde bära in henne till sitt rum. Jag hade en lugn och skön kväll med popcorn och lite Breaking dawn planerat, men Frejsan ville annorlunda... Nu när hon väl sover tror jag inte att det är några problem, men jag är så klart alldeles uppjagad för att kunna sova. Typiskt! Jag ska väl försöka slumra in om det mot all förmodan skulle vara så att något av barnen vill upp i ottan. Händer ju typ aldrig, men bara för att man inte lägger sig tidigt så kan man ju ge sig fanken på att nån av dem vaknar vid sju-tiden... Vi kör en lugn hemmafixarhelg och försöker att röja undan lite "surdegar" som ligger och förpestar tillvaron. Önska oss lycka till, vi lär behöva det...

God natt, förhoppningsvis...

Tur för den här lilla korven att hon är söt, annars hade man väl blivit galen på henne ikväll... Fotograf: Carro Lindén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback