Idag mår jag som en prinsessa :-)

Det enda positiva med magsjuka är att det går fort över!

Sitter och funderar och tänker, mest på farfar... Tänk om jag hade vetat att det skulle bli sista gången vi träffades när jag var där måndag den 6 februari. Fast å andra sidan så vill man nog inte veta sånt. Glad är jag i alla fall att vi åkte dit och att jag hade Freja med mig. Han blev så glad att hon var med! Och Freja är ju som bekant den gladaste lilla bebis som finns, så så här i efterhand så känns det som "det perfekta sista mötet".

Nu fasar jag en del för begravningen... Begravningar är ALDRIG roliga och det var väldigt mycket energi av en, men det är skönt att få söga hejdå och sen kunna avsluta det hela. Skönt att han har en grav att gå till, till skillnad från min morfar som ligger i minneslund. Nu ska han ligga där med farmor och sin mamma och pappa och vila.

Här ska farfar vila tillsammans med sin älskade Solbritt, världens bästa farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback