Odd Molly-snack... Känsliga läsare varnas!

Okej, nu kör vi! :-D

Är inne i en Odd Molly-period igen, and lovin´it! :-D Men det är mest gamla godingar som lockar, inget av det nya är nåt jag faller för just nu... Nä, gamla goa favoriter är vad jag vill ha och då är det Tradera och Blocket som gäller! Jag har lyckats snärja två stycken "dröm"-Mollysar (enligt mig är dom det iaf) och jag är såå nöjd!

4 continent x-stitch i dark blossom bor hos mig nu. Älskar´t!


Och vilken dag som helst kommer Crochet lovely knit i love hem till mig med posten. Spännande!


Koftan har förvisso inte kommit än, men den dyker nog upp i början av veckan. Åh, vad spännande! Skulle inte tacka nej till denna underbara kofta i chalk och rosa också. Meeen, man måste ju börja nån stans, och samlandet utav dessa underbaringar har nu börjat! :-)

Men än finns det några hett eftertraktade godingar kvar på listan...

Lovely knit i multi. Got to have!


Berry dress i powder. Mumma! Denna klänning skulle jag vilja gifta mig i, fast i vitt. En riktig bakelse! Synd bara att jag har gift mig... Jag får helt enkelt gifta om mig (naturligtvis med samma man) och bära den då!




Wilma mankiller cardigan i magnolia. Ja tack! Koftor kan man ALDRIG få för många av! ;-D


Nymph dress i dark cherry. Vilken juvel till mollyroben!


Fonda dress i pink. Velour, mmm... Mysfaktorn är HÖG!


Biarritz summer top. Tackar inte nej till dessa i alla färger heller. Jag har den i pink och powder, men inte i chalk och red...




Suitheart dress i denim. Fin i alla lägen!


Wigwam dress. Denna har jag i velvet och powder, men skulle gärna ha den i almost black också. Och i lite lilac, och i grey, och i pink. Ja, i alla möjliga färger. Modellen passar mig som handen i handsken!


Skulle även vilja ha 327:an (light cotton embroided) och remix blouse i fler färger. I dagsläget äger jag bara en av varje.

Ja, jag är smått besatt och galen i Odd Mollys kläder. Vilken tur att jag inte är ensam! :-D

Nu ser jag fram emot att få besöka Odd Mollys concept store i Stockholm i sommar igen. Och naturligtvis blir det ett besök till outleten i Barkarby då också.

Tänk, att man kan bli så löjligt glad av kläder ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback