Sömnlös i St Anna skärgård

Här ligger jag, och kan INTE sova. Har legat sen strax innan elva... Känns hopplöst! Sista natten i stugan. Imorgon åker vi hem igen för att vara med Mats lite och fixa det sista innan vi åker mot Timrå på måndag. Vi har haft sköna dagar här ute och dagen idag har bjudit på riktigt härligt sommarväder. Lovely! Idag har jag och Ronja bakat en kaka, jag har varit i hallonsnåren och plockat nästan en liter vildhallon, Ronja har varit med farmor i skogen och letat svamp och på eftermiddagen/kvällen blev det en tur till Tyrislöt för glass och allmänt chill. Härlig dag med andra ord! Gårdagen bjöd på årets första dopp i havet för min del. Helt ok temp enligt mig. Ronja stod mest i strandkanten och blötte fötterna, trots att det var hon som hade tjatat och tjatat om att gå ner och bada... Typiskt henne! Men imorgon bär det som sagt av hemåt igen, och det ska bli skönt! Jag har faktiskt lite hemlängtan nu... Tre fästingar plockade vi bort på Ronja igår. Ohyra!!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/261017/images/2012/pic_5009d933e087c3155a000272.jpg" class="image">


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Det är ju så jobbigt när man har svårt att somna. Har problem i perioder och man får nästan panik eftersom man är så trött men att det ändå inte går att somna. Hoppas du somnade till slut och att hemresan gått bra idag! =)

2012-07-21 @ 22:26:05 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback