Jag är tillbaka!

Jag lovar att vi lever och mår bra. Saker och ting har bara varit galna och gått i ett, så bloggen har fått stå åt sidan. Dessutom har blogg.se-appen inte funkat. Men nu gör den det igen, så nu har jag ingen ursäkt :-) Fullt upp nu med eftersom mina föräldrar kom igår eftermiddag. Idag har vi varit i Söderköping och gått runt och myst. Imorgon blir det båttur med svärföräldrarna och deras stora fina båt som dom köpte ifjol. Hoppas på bra väder! Dags att sova om man ska orka med morgondagen. Upp tidigt och åka ut till stugan (ca 6 mil). Några bilder från dagen...


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Härligt att du är tillbaks! Fast har ju hållt koll på dig via facebook =) har du instagram?

2012-07-11 @ 22:20:50 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback