En mindre lyckad sak med vår shoppingtur...

Idag har jag lyckats tappa bort Ronja för första gången! Usch vad jobbigt! Vi var inne på KappAhl och kollade på kläder och Ronja for ju runt och busade som hon gör. Helt plötsligt var hon bara borta! Hon brukar inte försvinna, så jag tog inte så allvarligt på det. Men vi började ju gå runt och leta, både jag, mamma och pappa. Ju mer jag letade och inte hittade henne, desto mer kände jag paniken komma. Men ändå var jag ganska lugn. Efter en stund hörde jag ett pling i högtalarsystemet och så säger en kvinna: "Josefine, Ronjas mamma. Kom till huvudentrén där Ronja väntar". Jag och mamma (med Freja i famnen) sprang ner till huvudentrén, och där stod Ronja med två kvinnor (räddande änglar!) och såg så tapper ut. Men när hon kramade om mig så brast det för henne och hon började gråta. Lila gumman! Men kvinnorna sa att hon hade varit så duktig och sagt vad hon heter och vad jag heter. Det trodde jag aldrig! Hon hade väl varit lite ledsen och orolig när dom hittade henne. Denna dag trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva! Hon som aldrig går ifrån mig, men nån gång ska väl vara den första... Men inget som jag vill uppleva igen! Inte inom en snar framtid i alla fall. Älskade barn!


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

usch så hemskt. vilken panik!! vilken tur att det gick ganska fort innan ni hittade henne men ändå!

2012-07-28 @ 10:25:04 | http://sarasrum.blogg.se
Linda

men fy!!! det har hänt mig med inne på H&M som tur var hittade jag henne gömd ibland klänningarna i ett ställ där hon stod och fnissade - skitunge!
Jag letade säkert i 5-10 min innan jag hittade henne så paniken var där.

Ja vi ska flytta ;.)
bättre förklaring finns på bloggen - spännande är det!
Kraam

2012-07-31 @ 19:07:24 | http://familyspace.blogg.se
Linda

men fy!!! det har hänt mig med inne på H&M som tur var hittade jag henne gömd ibland klänningarna i ett ställ där hon stod och fnissade - skitunge!
Jag letade säkert i 5-10 min innan jag hittade henne så paniken var där.

Ja vi ska flytta ;.)
bättre förklaring finns på bloggen - spännande är det!
Kraam

2012-07-31 @ 19:07:39 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback