Ny vecka - nytt fokus!

Helgen bestod faktiskt av lite syndande på "gott-fronten" då vi hade personalfest på lördag. Sen blev det faktiskt choklad och ostbågar igårkväll. Men nu är det bara att ta nya friska tag! Men det är hopplöst med socker, det behövs så lite för att man ska trilla dit igen. Det gick ju så bra och jag var överhuvudtaget inte sugen, men nu har jag tänkt på godsaker sen jag klev upp imorse. Fy! Som sagt, nu gäller det att hitta tillbaka till den där känslan och beslutsamheten som jag hade innan den här syndarhelgen.

Ikväll är det aerobics och styrkegympa.
Imorgon ska jag, Fia och Anna testa zumba.

Letar fokus, letar fokus, letar fokus... Var är du, fokus? :-S

Kommentarer
Ella

Morötter är förjäkla bra att stabilisera sockersuget och blodsockret ;)!

Kämpa på!!

2012-01-23 @ 12:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback