120114 - heldag på stan med Österlunds

Imorse kl 9 gav jag mig ut på en 50-minuters powerwalk i vackert vinterväder. Med härlig musik i öronen så var energin på topp! Kan det bli annat när det är så här vackert?!


När jag kom hem blev det dusch och sen avfärd mot stan. Jag och Lisa lämnade Ida och Ronja tillsammans med Mats och Mackan på bion och gav oss ut i butikerna. Det blev lite shoppat för min del. Bl a en pyjamas till Ronja på Lindex som hon visar upp här:



Och så blev det två mössor till mig och ett träningsgummiband på Stadium.



Kanske fånigt att köpa två likadana mössor i olika färger. Men det var ta två betala för en, så jag gav 79 kr för båda mössorna. Och så var dom lite lagomt tunna med fleecefoder, kanon att ha när man är ute och powerwalkar och som vår/höst-mössa. Ett fynd tycker jag!

Efter att bion var slut så tog vi en lunch på McDonalds allihopa. Tjejerna var nöjda och tyckte att filmen var jättebra!
Efter lunchen skiljdes vi åt och Österlunds åkte vidare. Vi gick och shoppade lite välbehövliga kläder till Mats på rean, sen åkte vi till Stadium outlet. Dom hade en massa bra, och dit ska jag åka när jag behöver nåt framöver!

Imorgon har jag också en massa mysigt att se fram emot. Först blir det en powerwalk tillsammans med Lisa på förmiddagen, sen blir det fika uppe på Café Ro tillsammans med Lisa och Maria på eftermiddagen. Bara vi tre utan barn! Åh, det ska bli så mysigt! Kunna sitta och prata helt ostört, helt underbart. Så även morgondagen borde bli lika bra som idag!

Kommentarer
Linda

haha hon är så härlig som posar och ler så stort på alla bilder ;.)



Leya tyckte ridlektionen var superkul. Dock fick de inte rida idag utan leda hästarna själva runtomkring i ridhuset och träna på att stanna dem och vända mm. Nästa vecka ska de få åka i sulky bakom en av shettisarna. Tydligen var det två ponnysar som hade ont i hovarna men jag tänker ju inte köpa att man betalar så mycket pengar per gång utan att de får rida. grrr



ha det super!

2012-01-15 @ 19:37:15 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback