Fredagsmys

En kort vecka är slut. Har bara jobbat torsdag och fredag, men det är välkommet ändå! Nu är jag ledig tills på onsdag, sen är det jobb igen på torsdag nästa vecka.
Jag och Mats har precis ätit fläskytterfilé med svampsås och pressad potatis. Jag är sjukt mätt! Nu blir det soffläge ett tag innan det är dags för sängen.
Imorgon upp och fixa inför kvällen då familjen Lindén kommer hit på middag. Så himla trevligt ska det bli! Det var alldeles för länge sen. Dom ska inte vara med på nyårsafton i år, så vi får träffa dem imorgon istället. Och så får barnen leka av sig med sina kompisar Elliot och Hudvig, eh förlåt, Hedvig ;-)

Lycka är att ha fina vänner <3

Busbruden Freja igårkväll. Kärlek!


Kommentarer
Sara - Mamma till Max o bebis i magen (bf 29/12)

Skönt med ledigt. Hur ska ni fira nyår? Du som fixar menyn i år igen? =)

Svar: Vi ska vara hos ett par kompisar som bor alldeles i närheten, och det kommer lite fler kompisar. Skönt att ha nära när man ska hem ;-) Så då slipper jag att ha hand om menyn, vilket ska bli skönt!
Josselyn

2012-12-29 @ 10:33:52 | http://sarasrum.blogg.se
Linda

Naw så go!
Tack för dina heja- rop! Vi får se när det är dags ;.)

Svar: Jag håller tummarna för er Linda! <3
Josselyn

2012-12-29 @ 22:20:30 | http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback