Annandagspyssel

Idag har jag och Ronja pysslat lite med det vi hade hemma, dvs lite gamla tapetrullar, hennes nya ritblock och mönstersaxar, klistermärken och lim. Och mammans tuschpennor. Detta resulterade i för Ronjas del två fina kort till farmor och farfar. Hoppas dom blir glada!

Jag fick upp pyssel- och ritångan och konstaterade att jag måste införskaffa ett lager av pyssel- och scrapsaker så jag och Ronja kan få utlopp för vår kreativa sida. Freja är mest med och förstör än så länge... Jag har länge varit sugen på att börja scrappa men tiden har inte funnits. Kanske det kan bli nåt som jag och Ronja kan göra tillsammans?! Bör då införskaffa ett limstift eftersom det lätt blir kladdigt annars om Ronja ska limma själv.

Jag får återkomma med våra alster när vi har kommit igång på allvar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback