Typiskt!

Sent igårkväll kom vi hem. Skönt! Underbart att sova i sin egen säng, men NATURLIGTVIS ska ju hemkomsten grumlas av nåt... Jag har blivit förkyld! Det började igår och under tågresan blev det värre. Natten har bestått av öm hals och tungt huvud. Så himla tråkigt! Jag går ju in på mina tre sista veckor som mammaledig nu och jag ju velat vara frisk och kunna göra saker. Men detta går förhoppningsvis snabbt över. Den 21 augusti börjar Freja sin inskolning på förskolan och efter två veckors inskolning börjar jag jobba. Känns lite jobbigt att veta att jag inte kommer att vara mammaledig mer... Tur att jag har ett bra schema sen och inte jobbar så mkt. Nu sitter jag framför datorn och tittar på OS dressyr samtidigt som jag snorar och snyter mig. Ronja ritar och Freja sover. Usch vilket tråkigt inlägg detta blev... Återkommer med ett gladare när jag känner mig lite piggare :-) Slänger in ett par bilder på tjejerna när dom åt jordgubbar hos gammelmormor och gammelmorfar igår innan vi tog tåget söderut igen.


Kommentarer
Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Usch va jobbigt med förkylning! Hoppas den går över fort så du kan njuta av det sista av din ledighet =)! kram

2012-08-02 @ 21:02:51 | http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback