Mycket på gång...

Idag var det andra dagen på Freja inskolning på förskolan. Det var Mats som var med dem idag, och det går JÄTTEBRA! Och kunde till och med lämna henne där en och en halv timme på eftermiddagen. Allt går över förväntan än så länge, men det är inte klart än. Det kan komma bakslag... Imorgon ska jag bara gå dit och lämna dom. Kanske vara med Freja på fruktstunden, men sen går jag hem och får mig lite egentid ;-)
 
För övrigt blev det en rolig sak bestämd idag! I höst ska jag till baka till Mastad islandshästar och rida. Nästan två år sen sist, så det ska bli skoj! Jag slutade ju rida när jag var ungefär i tredje månaden med Freja, så nu tycker jag att det kan vara dags att ta upp det igen! Det blir torsdagar kl 19 som jag ska hänga i stallet, och det ska bli mysigt att få lite egentid och att få andas lite hästdoft igen. Goaste doften som finns ;-)
 
Sen är det ju lite träning i höst också.. Aerobics på måndagar och zumba på onsdagar. Men eventuellt hoppar jag över nåt av det eftersom annars så blir det tre kvällar i veckan som jag "upptar", och Mats måste ju får göra saker också. Vi får se hur jag gör!
 
För övrigt går det bra med Dukan dieten, -4,3 kg nu och still going strong. Klart att det har stannat av en del nu och går lite långsammare, men det är ju bara naturligt. Huvudsaken är ju att jag känner själv att jag är smalare.
 
På torsdag ska jag på ett Me&I-party hemma hos Fia. Hoppas på att få se en massa fina kläder! Kanske det blir nåt shoppat till Freja?! Känns som att hon inte har några vettiga kläder att ta på sig på dagis. Måste även gå igenom lådor med kläder efter Ronja och se om det finns något användbart där.
 
Sen håller jag på och planerar för en POMPdeLUX-kväll här hemma. Då är det en säljare som kommer hit och visar upp höstens kollektion. Spännande! Hoppas att det är många som kan komma.
 
På fredag fyller jag 28 år. Grattis på mig själv om jag skulle glömma :-D
 
Snart fyller Ronja 4 år, och samma dag flyger vi till Mallorca. Åh, vad jag längtar! Förlänga sommaren lite och bara ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback