Min senaste älskling ;-)

 
Mitt senaste fynd från Blocket; #388 Silk sleeveless dress i apricot. Detta är en stl 1 och den sitter helt perfekt! Helt underbart vacker, och jag älskar den! Den blir fin på Arvids dop i september. Beroende på väderlek så får vi se vad det blir för accessoarer; stövlar eller klackar, strumpbyxor eller leggings, tunn eller tjock kofta, eller kanske min Denim bikette jacket? Tiden får utvisa!
 
Jag har totalt snöat in på Odd Mollys silkesklänningar/plagg. Har även spanat in Ceremony strap dress i almost black på Tradera. Vi får se vad det ränner iväg i för prisklass... Men ack så fin! Skulle kunna tänka mig den till nyår med en snygg kofta till ;-) Eller till den kommande utlandesresan! Silke är ju skönt att bära när det är varmt.

 
Denna är ju också en gammal kär favorit... Nymph dress i  dark cherry. Som en godisbit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback