Mammas fina Freja!

Idag var det tredje dagen på inskolningen för Frejas del och allt går som smort! Jag lämnade bara av dem imorse, sen gick jag. Ronja vinkade och sa hejdå! Skönt :-) Sen hämtade jag hem dem vid 14. Så jag har haft en massa egentid idag! ;-) Allt hade i alla fall gått toppen med Freja. Hon hade ätit bra och sovit en timme. Hon ville knappt ens gå hem när jag kom! Jag tror hon kommer att trivas toppen på förskolan, bättre än sin syster. Det är bara att konstatera att Ronja inte är något "dagisbarn", utan kanske egentligen skulle trivas bättre hos dagmamma. Men det är ju för sent nu. Jaja, skitsamma!

Stor är hon i alla fall min lilla Freja och så duktig!
Vi var på bvc förra veckan och nu väger hon 9280 g och är 74 cm lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback