Första grönsaksdagen!

Idag är det dag 11 med Dukan och jag får äta grönsaker första gången under denna resa. Åh vad gott det ska bli!

Igår hade jag tappat exakt 3 kilo sen starten. Jag tycker att det går segt nu men det kanske är bara jag :-) Jag kämpar vidare och igår blev det 45 min powerwalk blandat med lite joggning. Jag har varit ute varje dag nu på min runda.

Egentligen ska man ju inte titta så mkt på vågen utan mest mäta och känna på kläder osv. Jag känner mig väldigt smal och det känns på kläderna. Så det är väl det jag ska få på! Men man vill ju att det ska hända saker på vågen också... Min milstolpe nu är att komma under 60 kg, för då är jag "på rätt sida" så att säga. Jag ska ju ner till 55 kg i första hand. Om jag lyckas ner till 50-52 så är jag bara glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback