Femte dagen med Dukan:

...och vågen visar på -2,7 kg. Härligt! Nu blir man ju taggad att fortsätta :-) Jag hade ju tänkt att börja föra in grönsaker på måndag och därmed gå in i cruisefasen, men nu kanske jag håller på med attackfasen i 10 dagar som det var tänkt från början. Attackfasen ska ju vara i mellan 7-10 dagar, så det är ju inget "fel" i nåt av alternativen.

Det är så härligt för jag känner verkligen att jag minskat i omfång främst på magen. Nu kanske man kan våga visa sig i bikini trots allt :-) Ska bli spännande att se hur mycket jag lyckas tappa innan vi åker! Uppdateringar kommer dagligen. Tänkte att jag ska starta en Dukan-kategori, men det måste jag göra på datorn och jag bloggar oftast från telefonen. Men håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback