Dagens höstshopping!

Idag var jag och tjejerna in till stan, igen. Kom på igårkväll att Freja behöver ett par badbyxor till babysimmet som börjar på onsdag. Så efter frukost packade vi in oss i bilen och brummade in till stan. Första anhalt var Polarn o pyret där det blev badbyxor och gummistövlar till Freja. Vidare till Naturkompaniet där flickorna fick varsin Minikånken från Fjällräven. Ronja fick välja själv och Freja fick foga sig efter mammans val :-D Sen gick vi på Kings och kollade på kläder (åt mamman) men hittade inget. Gick på CasaNova istället och köpte ytligare två Mateus-tallrikar till samlingen. Nu har vi fyra stora tallrikar, så nu blir det väl att köpa den mindre storleken nästa gång.

Så alla var nöjda när vi åkte hem :-)

Ikväll blir det Korpen-aerobics. Det ska bli kul att komma igång! I våras var vi sjuka så mycket, så då var det mycket frånvaro. Men nu så, passar på innan alla sjukdomar sätter igång! Till veckan börjar min ridning också. Dock ska jag operera bort en visdomstand på tisdag, så jag hoppas att jag ska vara i form inför torsdagens lektion. Den som lever får se ;-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback