Valborg 2012

Hoppas ni har haft en härlig valborg. Här har det varit underbart väder men jag har fått hålla mig inne pga att vi misstänker att Freja lider av pollenallergi :-( Vi har fått en läkartid på torsdageftermiddag, så får vi se vad som sägs. Känns ju skittrist om så är fallet, men vi ska inte måla fan på väggen än.
Vi har iaf haft en lugn och skön kväll tillsammans med Tessa, Micke, Julia och Vira. Det kändes skönt att vi inte var så många särskilt eftersom vi har haft inventering i affärn och min käre make har jobbat sen 5 imorse. Vi grillade och åt supergott sen blev det att gå upp till fotbollsplanen där brasan hålls varje år. Mats & Freja stannade hemma och resten av oss knallade iväg. Ronja tyckte så klart att det var spännande med elden och så tror jag att hon tyckte att det var skönt att det bara var hon och jag och inte Freja.
Vi hade en härlig kväll och jag sänder ett stort tack till familjen Hägglund/Björklund som gjorde det så bra :-)
Nu är det sovdags! Jag ska ner och jobba lite imorgon tillsammans med svärmor. Det närmar sig min jobbstart och jag har MYCKET kvar att lära. Börjar få panik :-/

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback