Minnen

Idag har jag, pappa och Freja varit i farfars lägenhet och tittat på en massa grejer, bl a en massa gamla kort. Det är så roligt att minnas och se på bilder bär farmor, farfar och pappa var ung. Och en del bilder på mig och syrran så klart. Jag tog med mig ett litet handmålat fat och en liten mjölkkanna som var så söt. Det kanske blir fler grejer att ta reda på, men jag kan inte ta mer saker i resväskan.
Imorgon kl 10 går tåget söderut igen efter några härliga dagar här hemma hos mamma, pappa och syster. Men på torsdag kommer dom ner till oss, så vi får nog inte abstinens :-)

Titta vad fin min farfar och hans pappa, gammelfarfar Teodor, var på 50-talet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback