Ronjas nya rum






Ostädat och taget med iphonen, men nu får ni ett litet hum i alla fall :-)

Jag är SUPERNÖJD, men än är det smådetaljer/saker som jag skulle vilja köpa, men det finns inte pengar just nu.

Det som ska köpas är;

taklampa
fönsterlampa
matta
sänglampa
litet bord
tavellist
storatavla eller väggord
korgar/lådor

Jag har tittat ut en matta på IKEA som jag gillar.


Tror den skulle passa perfekt!

Har även sett en taklampa som jag gillar. Det är en likadan som finns i hennes gamla rum (som nu är Frejas rum) fast den är vit.


Hittade även två söta lampor till fönstret...



Åh vad skoj det är med inredning!

Detta inlägg har tagit hur länge som helst att skriva eftersom jag spelat wordfued samtidigt med bl a Sara. Man blir ju besatt och kan in sluta! Mats och Freja ligger på soffan bredvid mig och snarkar ikapp och Ronja ligger uppe och sover i sitt nya rum :-)


Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Superfint :)



En fråga. Var det du som var intresserad av att köpa landskapsfleecen från POP (strl 74) som Alvin har haft. Den är i alla fall urvuxen nu om det var du :)



Kram

2011-09-18 @ 12:34:29 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback