JAAA, ÄNTLIGEN!

Jag har ÄNTLIGEN blivit ägare till en Grandma´s Coat.
Så länge som jag har suktat efter denna underbara kofta, men inte hittat rätt färg, storlek och pris.
Så idag dök det upp en i rätt färg, storlek och rimligt pris på Tradera med ett "KÖP NU"-pris.
Så klart slog jag till, och nu inväntar jag mejl från säljaren.
Förhoppningvis finns den här hos mig nästa vecka.

ÄNTLIGEN!
Nu kan jag stryka en Molly från önskelistan... :-D





Underbar bubbelgumsrosa färg, med vita stickningar och grön text på ryggen.

Vilken bra fredag det blev helt plötsligt! :-D

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Åhh härligt :D Hoppas ni får en fin helg!

Kram

2011-09-09 @ 20:17:35 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback