110924 - Bytardag och fynd!

Idag har det varit bytardagar här i Husby, och självklart var jag där. Ca 20 min innan dom öppnade stod jag, Maria och Maria och köade, och MÅNGA fler.

Jag köpte:


Mössa och Bumbo-stol till Freja. Mössan gav jag 5 kr för, ser knappt använd ut! Bumbon gav jag 200 kr för (ord. pris 499 kr). KAP!


Jeanstunika och strumpbyxor med halkskydd till Ronja.


Body och mysdräkt i plysch till Freja.


Tröja till Ronja i strl 122, som hon inte kommer att kunna ha på lääänge. Men jag kunde inte låta bli, det är nämligen samma motiv som hennes tapet!





Pussel och tavla till Ronja. (På tavelbilden ser ni tapeten igen. Samma motiv, men inte samma färg på blommorna).


Skaljacka med tillhörande fleecejacka från Polarn o Pyret för 175 kr. Knappt använd! Den är i strl 98, så förhoppningsvis så kommer hon kunna ha den ett tag. Två jackor till priset av inte ens en i butik. KAP!

Allt som allt så handlade jag för 425 kr, och om jag hade handlat detta i butik så hade jag inte ens fått babysittern för det priset, så det kallar jag lyckat! Var dock på jakt efter en vindfleece, men hittade ingen. Förklaringen fick jag sen när jag kom ut och träffade Maria utanför och vi visade upp våra fynd för varandra, hon hade köpt två stycken! Typiskt! Jaja, skit samma. Jag tror att fleecejackan som hör till skaljackan är vindtät.

JAG ÄR NÖJD MED DAGENS FYND!

Kommentarer
Sara - Mamma till Max snart 3 år

Du ska absolut vara nöjd. det är roligt att fynda =)! sov gott!

2011-09-24 @ 22:30:22 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback