110912 - träning och trevligt besök

Tessa och Julia har varit här idag och hälsat på. Supermysigt, och roligt att ses.
Carro och barnen kom tyvärr inte eftersom Carro kände sig hängig. Dumt att blanda baciller.
Men som sagt, brudarna från Sörping var här och vi tog en sväng runt Boberga, jag med båda barnen i tvillingvagnen. Jag var rätt så trött efter det, men det var bara att ladda om för sen var det aerobics kl 18.
Redan efter den korta cykelturen till bygdegården var jag trött :-D Men jag är ju inte kapabel att ta det lite lugnt, utan jag går ju ut till 110% och så ökar jag. Högröd i ansiktet och skakig i benen så gick jag hemåt en timme senare. Men oj oj oj, vad skoj det var! Och vilken energi det ger. Det kommer jag absolut att gå på varje måndag. Bra tid och dag också, passar perfekt med Mats jobbtider.
Farmor var här hemma med barnen eftersom Mats var i Stockholm. Det hade gått toppenbra och Freja hade ätit upp den mjölk som jag hade pumpat ur. Skönt!

Imorgon är det en promenad runt Boberga som gäller igen, jag, Maria, Lisa och alla barn. Om jag orkar... Klart jag orkar! Men det är ju tvillingvagnen som är så förbannat tung med två barn i.

Babymassage är det imorgon förmiddag också. Mysigt! Fullspäckat schema när man är mammaledig.

Och duktiga Frejsan hon bara snurrar och snurrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback