110911 - Söderköpings Gästabud och ponnyridning

Idag var jag och Mats och barnen i Söderköping tillsammans med Lisa och Ida.
Tyvärr så regnade det, men vi trotsade och tittade på tornerspel och islandshästuppvisning.
Det var superskoj, även om Ronja tyckte att det var hög ljudvolym och höll för öronen :-D
Nästa år tror jag att hon kommer att ha ännu mer glädje av Gästabudet, men det var skoj idag också!
Vi träffade Pelle, Sofia (och magen) och Viggo också :-)



Lilla ryttaren :-)

Vi hade i alla fall jättemysigt, regnet till trots.
När vi kom hem käkade vi lite köttbullar sen i torsdags, sen badade jag båda barnen.

Imorgon ska Carro och barnen komma hit, men jag har inte hört någon direkt tid än, så vi får väl se.
Tessa ringde i alla fall för en stund sen och undrade om inte hon och Julia kunde få komma hit imorgon, så dom kommer. Det känns som att det var länge sen jag träffade Julia nu, så det ska bli roligt att se vad som har hänt :-)

Imorgon kväll är det aerobics på bygdegården också. Farmor ska vara barnvakt, så jag ska ta fram mjölk ur frysen och tina upp. Hoppas det ska gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback