Dagens och planer

Imorse efter att jag och Freja hade lämnat Ronja på dagis, så drog jag och Freja till Söderköping och hälsade på Tessa och Julia. Tessa knäppte två mysiga bilder på brudarna som satt bredvid varandra i soffan. Måste komma ihåg att ta den nästa gång vi ses! En härligt skön förmiddag med lite snack, tv-tittande och en liten promenad innan regnet började falla alldeles för tätt. Snart kommer Ella ner, och då blir det till att spendera mer tid i Söderköping. MYS!

Imorgon förmiddag blir det promenad för mig och Freja tillsammans med Anna och Elliot. Efter det ska jag passa på att städa (OM Freja fortsätter att sova vill säga) när Ronja ändå är på dagis. Kl 13 är det dags för BVC och vaccination för Frejsans del. Det ska bli spännande att se vad hon väger nu när hon äter en del mat och ersättning. Sen hämtar vi hem Ronja från dagis kl 14 och åker in till stan. Hon har blivit lovad en leksak för att hon gjorde nr 2 i pottan, och hon vill ha en Buzz Lightyear-docka och en Woodie-docka. Så detta ska införskaffas. Måste även köpa MÅNGA fler trosor till stortösen och ett par byxor till Freja. Kanske nåt annat roligt slinker med till lillasyster, vi får se ;-)

Dags att slagga. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback