111024 - Frejas utveckling

Tänkte att jag ska knåpa ihop ett likadant inlägg om Freja som jag gjorde om Ronja i fredags.
Mest är det för min egen del, för att samla bilder och kunna se utvecklingen.

Maj 2011. Bara några timmar gammal på BB.


Juni 2011. Liten räka :-)


Juli 2011. Stor tjej nu :-)


Augusti 2011. Gladskit :-)


September 2011. Lill-grodan :-)


Oktober 2011. Prinsessan Freja :-)


Ja, det var ju betydligt färra bilder, gick fortare och det var inte lika nostalgiframkallande att kolla igenom bilderna eftersom allt ligger närmare i tiden. Men visst syns det tydligt att hon inte är ett litet spädbarn längre. Hon är så stor nu, glad jämt och försöker ställa sig på knä, älskar mat och äter massor, övar på att sitta med varierat resultat, rullar till mage men har svårare att rulla tillbaka och tjattrar och har sig. Och så ÄLSKAR hon så klart sin storasyster, och man ser hur glad hon blir om Ronja ägnar henne uppmärksamhet och leker med henne. Sånt är underbart att se för mammahjärtat!

Jag kommer att fylla på bilder eftersom både på Ronja och Freja. Det är så roligt att ha för sin egen del att titta tillbaka på.

Kommentarer
Tuss

Å älskade guddotter <3

2011-10-24 @ 20:27:03 | http://unaanima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback