111002 - En heldag på Kolmårdens djurpark

Och då menar jag verkligen HELDAG! Vi åkte hemifrån tio över nio imorse för att hinna med 9.30-färjan över, och kom inte hem förens klockan var 17.30 ca. Men vilken härlig och rolig dag vi hade tillsammans med Per & Carro och barnen, Daniel, Maria och Liv och Mattias & Lotta och barnen. Hur trevligt som helst, och härligt väder också.
Barnen har varit jätteduktiga hela dagen. Ronja har varit duktig och  inte gnällt nåt alls, och Freja har mest bara...varit! :-D

Jag och Ronja var på delfinshowen, och Ronja tyckte att det var roligt men hon blev lite rastlös. Hon är lite för liten för att hänga med i allt. Men hon tyckte att det var roligt när delfinerna hoppade :-)
Det blev ingen linbana idag, men vi köpte ett årskort så det kommer att bli några gånger. Det var halva priset på årskort idag för alla NT-prenumeranter, så då var det bara att passa på. Jättebra pris! Så nu ska vi springa på Kolmården! Det är ju så himla smidigt när det är så nära. Då kan man ju bara åka dit för ett par tre timmar om man vill. Perfekt för mig nu när jag är mammaledig, OCH HAR KÖRKORT!!! Och vi kommer definitivt åka dit någon onsdag eftersom Mats är ledig då. Skönt att slippa "helghetsen" och åka dit mitt i veckan.
















Tänk vilka fina vänner vi har! TACK allihopa :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback