Senaste tiden i bilder.

Den 12/11 kom min kompis Linda ner hit och hälsade på. SUPERKUL, och hoppas hon kan komma snart igen :-)


Barnen älskar henne!


Freja är stor nu och sitter själv i soffan, 15/11-11.


Ronja posar iklädd fin tunika som hon fick av Linda (eller "farbror Linda", som Ronja sa) :-D


Tävlingen Super Talang pågår under middagen på ICAs supermöte, 23/11-11.


Ronja visar upp nya finklänningen som jag har köpt att ha till jul, nyår och andra kommande helger framöver. Självklart har lillasyster fått en likadan! Köpt på Polarn o Pyret.


Jag och Ronja har pyntade adventsljusstaken i söndagsförmiddag (med fjolårets nerbrända ljus :-D), visst blev den fin?


Tradionellt julbak tillsammans med Tessa 28/11-11.

Tessa försökte komma "in the christmas mood" :-D





Syskonkärlek är så fin att se! Ronja läste för Freja tidigare idag, och Freja älskar när hon får uppmärksamhet av Ronja.


Ronja, 29/11-11.


Kommentarer
Linda

åh vilka söta klänningar! kan du skicka några lussebullar, jag älskar det ;.) får nog be mannen baka i helgen haha



kraaam

2011-11-29 @ 20:55:50 | http://familyspace.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 3 år

Många mysiga bilder!



klänningen är ju helt underbar!

2011-11-30 @ 17:45:29 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback