Idag Vikbolandet...

...imorgon Timrå!
Imorgon förmiddag kl 10.30 går tåget från Stockholm, och jag och barnen åker norrut.
Det ska bli så mysigt!
Men det blir en tidig morgon. Vi måste ta 7-färjan mot Stockholm, så det är upp med tuppen.

Jag har haft full rulle och lite blogglust senaste dagarna, därav frånvaron.
Jag har en massa bilder och saker att skriva om från dom senaste dagarna, jag ska bara sätta mig ner och göra det också. Vi får se när det blir tid och ork till det :-)

Nu sitter jag och slappnar av en stund, med dator och film.
Ronja sover och Freja sonade också för en liten stund sen. Packning är klar.
Jag ska bara duscha, sen sova.

TIMRÅ, HERE WE COME! :-D

Fick en sån fin bild på mina tjejer tidigare ikväll. Klädda i pyjamas/nattlinne och klara för sängen, men först bus i mammas och pappas säng.


Älskade ungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback