Kyligt valborgsmössofirande...som vanligt!

Det är ALLTID kallt på valborg, och det slår aldrig fel. Märkligt det där... Men trevligt hade vi ändå, även om vi frös lite innan elden tändes.

Delar av gänget. Mats, Sofia och Tessa, och Ronja och Viggo.


Ronja blev tillsagd att le, då blev det så här :-D


Daniel blev också tillsagd att le. Detta är resultatet... Lider han & Ronja av samma sak eller? Chandler-sjukan? :-D


Ronja sprang som en tätting fram och tillbaka.


Och hela tiden höll hon tungan rätt i mun :-D


Resten av gänget, och inte en enda av dem tittar i kameran. Lotta Daniel, Maria, Micke och Mattias. Lotta och Micke ser lite utstötta ut där bakom :-)


Sofia, jag och Pelle. Vad gör jag för min?! Hemsk...


Viggo och Pelle in action.


Ronja och Tessa gick en sväng med Vira.

Tessa. Inga kommentarer :-D


TACK vännerna för en supertrevlig kväll!

Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Vi hade också jättekallt. blev mössa och vantar för mig och Max! =)

2011-05-01 @ 13:46:21 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback