Teoriprovet avklarat...

...och GODKÄNT!

Ni får ursäkta bloggtorkan, men det har varit mycket plugg mellan byten av bajsblöjor och amning och annat vardagligt som man pysslar med.

Men idag kl 14.15 skrev jag teoriprovet, och blev alltså godkänd!
Fruktansvärt skönt och en sten lättade från mitt bröst. Jag har ju skrivit teoriprovet en gång förut men det var 2002, och då blev jag underkänd. Därför har skrivningen varit ett riktigt hjärnspöke för mig pga det. Så det känns otroligt skönt att kunna släppa allt med plugg nu och koncentrera sig på körningen och nästa prov. HOPPAS HOPPAS HOPPAS, att jag klarar det också! Dessvärre så räknar jag nästan med att bli kuggad på den, känner mig alldeles för osäker. Men men, mirakel har hänt förr :-)

Ni får väl vänta och se ;-)

En del annat har hänt också. Jag fick, en vecka efter att vi hade kommit hem från sjukhuset med Freja, väldigt ont i nedre delen av magen och det bar av in på akuten kl 5 en lördagsmorgon. Där blev vi uppskickade på Kvinnokliniken/Gyn och jag fick lämna kissprov, dom kollade temp och en läkare gjorde en vaginal undersökning och ett vaginalt ultraljud. Han konstaterade att det var lite rester som behövde blödas ut och att livmodern behövde dra ihop sig mer. Jag fick medicin som skulle dra samma livmodern, och av den fick jag ÄNNU ondare, och mådde inte så prima :-/ Som tur var så var det bara tre dygn som tabletterna skulle tas, sen dess har magen mått MYCKET bättre.

Min mamma var här i helgen och hälsade på. Vi hade jättemysigt och Ronja njöt i fulla drag. Det var kanonväder och lördagen var RIKTIGT varm. Vi bara umgicks och hade det skönt, och jag pluggade lite :-)

Ska lägga in alla bilder på datorn från de senaste veckorna så jag kan visa er!

Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Grattis till teoriprovet, skönt att du fixade det :)



Skönt också att det inte var något allvarligare med magen!



Kramar

2011-06-09 @ 20:38:56 | http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback