REA på Molo barnkläder

Babyshop.se har rea just nu, och jag har fastnat för Molo som har så fina färger och mönster på sina kläder.

Till Freja; bodysuit för 244 kr.

Till Ronja; klänning för 349 kr.

Till Freja; byxa för 160 kr.


Till Freja; byxa för 174 kr.


Till Ronja; klänning för 349 kr.

Till Freja; overall för 839 kr.


Ajabajakids.com har också rea på bl a Molo, och dom hade lite andra roliga plagg som inte Babyshop hade.

Till Ronja; sovkläder i två olika mönster för 179 kr.




Till Freja; bodysuit för 209 kr.


Till Ronja; byxor för 119 kr.


Till Ronja; tights för 137 kr.


Till Ronja; klänning för 359 kr. Till Freja; klänning för 179 kr. Fin syskonmatchning!


Syns vilka färger och mönster jag har fastnat ;-)

Så, nu har jag "tråkbloggat" som Mats säger. Kanske jag ska blogga lite roligt också sen då, så han blir nöjd. Men tänk om min kära make hade hjälpt mig att lägga över dom där bilderna på min dator, som jag bad om flera gånger igår kväll ;-P Då hade jag haft något att blogga om i alla fall! Kan iofs försöka hitta sladden till systemkameran och lägga över bilderna från i fredags, så kan jag blogga dom senare.

Tiden får utvisa vad som hinns med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback