Pyssel- och fixadag

Idag är det första riktiga dagen som Mats är tillbaka på jobbet. Han har ju jobbat några strödagar här och där under semestern också, så det är ju inte första dagen som jag är ensam med barnen, men nu känns det mer som på allvar. Vi har innedag än så länge med städning och plock. Jag ska fålla en klänning och ett par jeans, vika tvätt, städa toaletterna, åka bort till returpunkten med glas och konserver (vilket jag kan göra nu när jag har körkort) och bara plocka här hemma.
Vid 15 ska vi gå bort till dagis och ge förskolelärarna presenter från Ronja och Agnes, som tack för den här terminen. Kanske blir det en promenad efter det, om vädret tillåter.
Sen blir det hem och laga middag innan maken kommer hem.

Borde bli en bra dag :-)

Mys i mamma och pappas säng imorse.



Kommentarer
Linda

tack ;.)



Alltså de fööör underbara dina godingar! <3

2011-06-16 @ 20:10:39 | http://familyspace.blogg.se/
Sandra

Hej vännen!

Vad gör du?

Kram

2011-06-16 @ 22:12:02 | http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback