Lite blandade bilder...

Ronja på väg ut till landet på kusin Majas 1-års 19/6. En arg Ronja...


En till liten fröken som var på väg...


Nu ser hon dock ganska glad ut, kan bero på att bullar och tårta (världens godaste smultrontårta) hägrade.


Kusinerna tittade på lite Nicke Nyfiken.


Ronja fick en mobiltelefon (leksak) av farmor, och den pratar hon i OFTA.


Blöt katt efter störtskur.


Ronja matar Freja med kalvsoppa (snacka om fantasi) som hon har lagat i sitt kök.


Svärföräldrarnas fina hus. Jag ÄLSKAR det här huset. Riktigt gammalt från 1800-talet någon gång och massor med potential.


Sä här trött var Frjesan igårkväll efter en hel dag med lite eller orolig sömn och massa magkämp.


Tidernas STÖRSTA snigel i vår trädgård. Bilden gör inte storleken rättvisa. Jag har aldrig sett ett sådant stor hus på en snigel. Jag trodde först när jag såg den att det var en sten, men icke. Jätteläskig!





Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Va lika Ronja och Freja är på de två översta bilderna.



Dina svärföräldrars hus ser supermysigt ut ju. Är det stort inuti?



va kul att du gillar vårt hus. Vi trivs jättebra och det är helt fantastiskt att få möta sommaren här! Och självklart lydde jag ditt önskemål... mina läsares önskningar är min lag ;)

2011-06-30 @ 20:44:52 | http://sarasrum.blogg.se/
Linda

åh gud ja vilket fint hus!!!

Vill ha ;.)



ja de är ju så fina men ack så dyra. tänk om man vore rik och inte behövde kika på prislappen. Det hade varit något!

Kraam

2011-06-30 @ 22:01:56 | http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback