*klick klick*

Jag har klickat hem några godingar på HM.se ikväll.

Till mamman: långklänningar (499:- och 199:-)




Till Ronja: nattlinne (24:50) och 2-pack sovlinnen (79:50).




Jag var in på Kings idag och kollade Odd Molly-läget. Tyvärr fanns inget som jag var intresserad av. Jag avvaktar tills det kommer ny leverans i augusti, och kommer nog att införskaffa en Lovely Knit då. Jag ville ju egentligen ha en Grandma´s coat, men den är ju slutsåld nu och den kommer bara i vårkollektionen, så jag får vänta med en sådan till nästa vår. Men den som väntar på nåt gott :-) En Lovely Knit i höst är ju inte helt fel heller!
Men så klickade jag hem dessa två klänningar från HM istället. Hade kollat in en kofta också, men den hade sålt slut i min storlek. Och så fick Ronja lite svalare sovkläder, vilket är välbehövligt! Ronja är väldigt varm av sig (brås på sin far) och vaknar 9 av 10 nätter och är genomsvett, trots att vi har tagit ur täcker ur påslakanet. Så att hon ska ha en pyjamas med långa ärmar och ben är inte aktuellt. Men dessa blir perfekt!

Jag är nöjd med mina klick! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback