Grillkväll på dagis, 7/6-11.

I tisdagskväll var vi på dagis på grillkväll. Kvällen bjöd på underbart väder och vi satt i gröngräset tillsammans med Maria, Agnes och alla andra och åt korv och hade det mysigt.

Rhodedendronblomma hemma i vår trädgård.


Middag i gröngräset.


Bus-Ronja.


Jag & Maria satt djupt försjunkna i allvarliga diskussioner (säkert om Odd Molly :-D)


Ronja & Agnes sitter och filosoferar. Bästa vännerna <3




Agnes äter päron.


Vi hade en jättemysig kväll tillsammans med våra fina vänner Maria och Agnes (synd bara att inte pappa Micke kunde vara med) och naturligtvis alla våra mysiga "dagisfröknar" (förskolelärare/pedagoger) och dom andra barnen med familjer.

Kommentarer
Linda

Åh så härliga bilder! De är ju för söta era flickor!

Kraaam

2011-06-10 @ 12:58:30 | http://familyspace.blogg.se/
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Va härligt det ser ut! =)



Tack för din kommentar hos mig. Kan tänka mig att det är supermysigt med bebis! Jag tycker det känns roligt att vi har barn nr 2 att se framemot... kan man hoppas i alla fall. det är ju inte säkert att det går lika lätt som första gången. Men jag hoppas att jag inom några år får bebis igen =) men det är ju ingen brådska än!

2011-06-10 @ 23:02:15 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback