Grillkväll hos Lisa och Ida

Igår blev vi bjudna hem till Lisa (och Mackan, fast han var inte hemma) och Ida på grillat till middag. Till vår och Ronja lycka var även Maria, Micke och Agnes där. Det är UNDERBART att ha nära till varandra, utan att bo alldeles inpå varandra. Vi hade en jättetrevlig kväll, även om det var lite tomt utan Mackan ;-D

God middag i mycket trevligt umgänge. Hoppas på många repriser i sommar!


Tjejerna hade som vanligt jätteroligt tillsammans. Tänk nästa år när Freja är ett år och också vill vara med :-)




Maria myser med Freja <3


Idag har vi inte gjort så mycket. Mats har grejat i Ronjas rum och så har vi övningskört.
När vi kom hem efter körningen så såg jag världens STÖRSTA getingäckel! Det var det värsta jag har sett tror jag, måste ha varit antingen en bålgeting eller en drottning. FYYY! Har sett en sån stor förut, men det är några år sen, så jag har glömt bort hur stora dom är. Men jag blev bryskt påmind...





Kommentarer
Sara - Mamma till Max 2,5 år

Grillkvällar med vänner är bland det bästa med sommaren. Jag hoppas på många sådana i sommar =)

2011-06-13 @ 20:22:29 | http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback